Veelgestelde Vragen

VERZENDEN

GARANTIE EN RETOURNEREN

BETAALMETHODEN

KLANTENSERVICE

IS GOTDEAL BETROUWBAAR?

Wij distribueren consumentenelektronica sinds 2011, geregistreerd in KVK en bij de Belastingdienst als import-export en B2C - Business - to - consumer groothandel.

PRODUCTEN

Zijn de producten op voorraad?
Alle producten op de webshop zijn op voorraad en klaar voor verzending.

BESTELLEN, BETALEN EN LEVERING

Heb je vragen over een product?

Wij helpen je graag! Neem contact met ons op via onze chat of per e-mail naar klantenservice@gotdeal.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur.

Ik heb geen bevestiging mail ontvangen; is mijn bestelling gelukt?

Heb je meer dan 45 minuten geleden besteld en geen bevestiging ontvangen (check in spam) en staat er ook niets in je account, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. Dat kan via live chat of per e-mail naar klantenservice@gotdeal.nl  Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

Wat is de levertijd van jullie producten?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen in het weekend of op nationale feestdagen worden de volgende werkdag verzonden. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 24 uur op het gewenste afleveradres afgeleverd, met uitzondering van storingen van de koerier – de periode van overbelasting van de koerier, weekenden of feestdagen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je via PostNL een track and trace link per mail.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Indien je een bestelling wilt laten bezorgen buiten Nederland of België, maar binnen Europa, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via klantenservice@gotdeal.nl. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur. Wij leveren niet buiten Europa.

Ontvang ik een factuur met apart vermelden BTW?

Op de factuur wordt de btw apart vermeld. In de webshop worden de prijzen weergegeven inclusief btw. In de     winkelwagen wordt de prijs inclusief én exclusief btw getoond.

Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

De factuur wordt automatisch per e-mail verzonden na 15 dagen na aankoop.

Mag ik excl. btw betalen of mijn geld terugvragen?

De Webshop is een B2C, dus elke klant binnen of buiten Nederland betaalt inclusief btw, zonder uitzondering, inclusief btw-eigenaren. Afhankelijk van de redenen, kunt u de terugbetaling aanvragen bij de belastingdienst van uw land, of via www.Belastingdienst.nl.

Bezorgen jullie met PostNL?

Ja, wij versturen je bestelling met PostNL.

Kan ik later betalen?

Jazeker. De klant kan ervoor kiezen om later te betalen of zelfs om het bedrag te splitsen, met gebruik van Klarna of IN3.

Daarnaast heb je de standaard betaalmethoden, via Paypal, creditcards en directe betalingen.

De bestelling is pas voltooid wanneer deze stap succesvol is afgerond.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Nee, afhalen is bij ons niet mogelijk.  GotDeal.nl is een webshop en geen fysieke winkel.

RETOUREN

Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?

Je kunt je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. De wettelijke garantie volgt andere stappen: je kunt alle details lezen op Garantie en Retourneren of  neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@gotdeal.nl.

Waar vind ik het retourformulier?

Het retourformulier (ook wel herroepingsformulier) is te vinden op de pagina Garantie e Retourneren.

De artikelen zijn beschadigd. Wat moet ik doen?

Dat is niet de bedoeling. Wanneer een product bij ontvangst kapot is, horen wij dit graag zo spoedig mogelijk. Afhankelijk van de klacht, zoeken wij graag naar een gepaste oplossing. Stuur een mail met ordernummer, omschrijving klacht en foto’s naar onze klantenservice via klantenservice@gotdeal.nl. Zij nemen contact met je op.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Nadat wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, maken wij het retourbedrag naar je over, alles wordt stap na stap gecommuniceerd via e-mail. Wij zullen het aankoopbedrag  zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald, tenzij anders overeengekomen.

Moet ik mijn retour online aanmelden?

Nee, de retour moet per e-mail worden aangemeld bij klantenservice@gotdeal.nl en wachten op instructies voor de retourzending.